reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martin Švec

Martin Švec

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

iracionálny racionalista,perfekcionistický flákač,precitlivelý cynik,konzervatívny liberál a iné... Zoznam autorových rubrík:  hlavne seriózneNezaradené

reklama

hlavne seriózne

Winnet-ou: Kedy ma už konečne pochopíte?

Martin Švec

Winnet-ou: Kedy ma už konečne pochopíte?

Ako sme si už všetci zainteresovaní odborníci na podceňované dielo nemeckého spisovateľa Karla Maya zvykli,historici,literárni kritici a čo je najhoršie samotní čitatelia a fanúšikovia venujú velmi malú pozornosť dôležitému faktu.A tým je veľmi ľahko prehliadnuteľná viacvrstvovosť diela tohto geniálneho nemeckého surrealistu.

  • 5. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 808x
  • 3
Je Mick Jagger nový Nostradamus?

Martin Švec

Je Mick Jagger nový Nostradamus?

Hneď po dočítaní vynikajúcej knihy od Dana Browna -Da Vinciho kód som si v povznesenej nálade z nových zistení pustil na svojom mp3 playeri moju obľúbenú skupinu Rolling Stones. Pri skladbe Sympathy for the devil ,ktorú zložil Jagger s Richardsom ma pri počúvaní textu napadla myšlienka,že Mick sa snažil touto skladbou niečo naznačiť,niečo,čo si doteraz nikto nevšimol a možno práve ja som ten kto tomuto posolstvu porozumie a bude schopný ho nejakým spôsobom interpretovať ostatným.Štýl,akým je text skladby napísaný sa výrazne podobá na štýl akým svoje posolstvá písal Nostradamus.

  • 4. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 880x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu